Munkaügy

Vállaljuk cégek munkaügyi adminisztrációjának teljes körű megszervezését. Ezen szolgáltatások elvégzésre külön HR asszisztenst szolgáltatunk ügyfeleink részére, aki heti rendszerességgel összegyűjti, beszerzi a kívánt adatokat, és ugyanezen találkozók alatt tanácsadással szolgálhat ügyfeleink munkavállalói részére.

A munkaügyi adminisztráció szolgáltatás igény esetén a következő feladatokat foglalhatja magában:

  • Munkaidő beosztás tervezése, munkaidő-nyilvántartás vezetése
  • Cafeteria rendszer létrehozása, szabályzat, utalványok megrendelése
  • Rendszeres orvosi vizsgálat beutaló, értesítés
  • Munka- és tűzvédelmi oktatás megszervezése, aktualizálása
  • Munkaviszony megszűnésének dokumentálása
  • Munkaügyi dokumentumok archiválása
  • Fejlesztés, oktatási program létrehozása, adminisztrálása
  • Tanulmányi szerződések adminisztrálása
  • Szakképzési hozzájárulás terhére elszámolt költségek dokumentálása
  • Létszám statisztika, létszámgazdálkodás
  • Vállalati felmérések kivitelezése

E-mailen bármilyen dokumentum elküldhető számunkra, telefonon válaszolunk ad hoc felmerült kérdésekre. Igény esetén, a megbízó telephelyén heti gyakorisággal állunk munkavállalók, munkaadók rendelkezésére

Béradmin Kft.

Iroda: 1165 Budapest, Szabadság u. 6. II/6

Székhely: 1222 Budapest, Mész u. 6.

Telefon: +36 1 999 7672

Fax: +36 1 999 7671

E-mail: ugyfelszolgalat@beradmin.hu

Személyes találkozó egyeztetése céljából keresse ügyvezetőnket:

Bai Katalin
+36 70 311 1807

bai.katalin@beradmin.hu