Milyen adatok, dokumentumok szükségesek a pontos bérelszámoláshoz?

A havi rendszeres bérszámfejtéshez szükségünk van a munkaidő adatokra, szabadság engedélyekre, betegszabadság igazolásokra, egyéb javadalmazási engedélyekre, mint jutalom, bónusz, jutalék, cafeteria juttatásokra.

Nem rendszeres bérelszámolásnál, mint belépő munkavállalónál, szükségesek a munkavállaló személyes adatai, munkaszerződése, tagsági okiratai, nyilatkozatok családi kedvezményről, pótszabadságról stb. illetve előző munkahelyéről a kilépő „papírok”, igazolások.

 

 

Kilépő munkavállalónál szükségesek a munkaviszony megszűntetéséről szóló dokumentum, egyéb nem rendszeres jövedelem illetve juttatás igazolások, elszámolási engedélyek.

Nyilatkozatokat, elszámolandó adatokat papír alapon vagy elektronikus formában kérjük, előre megbeszélt időpontokig.

 

 

Költséghatékony bérszámfejtési megoldásról érdeklődöm:

E-mail:*
Vezetéknév:*
Keresztnév:*
Cégnév:
Telefon:*


Gyakran Ismételt Kérdések

 

Iroda: .1165 Budapest, Szabadság u. 6. II/6

Székhely: 1222 Budapest, Mész u. 6

Telefon: +3619997672

Fax: +3619997671

E-mail: ugyfelszolgalat@beradmin.hu

Személyes találkozó egyeztetése céljából keresse ügyvezetőnket:

Bai Katalin
70/311-1807